Menu
Internet Promocje
Dla stałych abonentów
- - - - - - -
Komunikaty
Pomoc
Kontakt
- - - - - - -
Mapa zasięgu
Oferta
Internet
Telefonia VoIP
Email
Hosting
22 Października 2019
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Abercjusz, Filip,
Halka, Kordula,
Kordelia,
Przybysława, Sewer
Do końca roku zostało 71 dni.
Aktualnie jest 7 gości online
Komunikaty
Zanim zgłosisz awarię Drukuj
Napisał Mikołaj   
czwartek, 28 maja 2009

Zanim zadzwonisz i zgłosisz awarię:

  • wyłącz na 20 sek. z prądu urządzenie klienckie APC;
  • uruchom ponownie komputer i sprawdź czy problem nie ustąpił;
  • przeskanuj komputer programem antywirusowym;
  • sprawdź czy urządzenia nie uległy fizycznym uszkodzeniom (antena nie przestawiła się, kabel nie jest uszkodzony, końcówka jest wkręcona w gniazdo karty i nie nosi oznak złamania ani innego rodzaju fizycznego uszkodzenia;
  • upewnij się, że zapłaciłeś abonament

 

Zgłaszanie awarii: 

Przede wszystkim podając jak najwięcej szczegółów. W ten sposób ułatwisz nam diagnozę problemu, a co za tym idzie przyspieszysz jego rozwiązanie. Zanim zgłosisz problem zastanów się, jakie dokładnie są jego objawy, od kiedy je obserwujesz, czy występowały wcześniej, a jeżeli tak to jak często.

 

Sposób zgłaszania awarii: 

Awarię można zgłaszać telefonicznie, do państwa dyspozycji oddajemy dwa numery telefonów:
tel. stacjonarny 032 7205240
oraz  mobilny 604214968

Podczas połączenia telefonicznego bądź w pobliżu komputera, na którym problem występuje i postępuj wg ewentualnych poleceń osoby prowadzącej rozmowę. W czasie rozmowy podaj imię, nazwisko i adres oraz dokładnie opisz występujący problem. Jeżeli nikt nie odbiera, nagraj swoją wiadomość na poczcie głosowej (po wybraniu opcji "3" na telefonie stacjonarnym).  Na wszystkie nagrane zgłoszenia będziemy reagować tego samego dnia lub w najbliższym dniu roboczym. Jeżeli awaria jest po naszej stronie już zapewne o niej wiemy i trwają prace nad jej usunięciem.

dziękujemy za zastowowanie się do wskazówek,

zespół Tr@ns-net

Światłowód Drukuj
Napisał Mikołaj   
poniedziałek, 11 maja 2009
W zeszłym tygodniu zostało przetestowane i uruchomione nowe łącze światłowodowe, o którym wspominałem w komunikacie z 23 marca 2009r.
Awaria routera brzegowego Drukuj
Napisał Mikołaj   
poniedziałek, 04 maja 2009

Wczoraj tj. w niedzielę, około godziny 14:00 miała miejsce poważna awaria routera brzegowego, czego skutkiem było wolne działanie usługi (działało tylko jedno łącze z trzech) oraz liczne przerwy. Awaria została usunięta około godziny 17:00, po zaaplikowaniu odpowiednich poprawek na router. Mamy nadzieję, że w tak słoneczny, wolny od pracy dzień przerwa nie okazała się dla Państwa bardzo kłopotliwa.

Więcej o wczorajszej awarii można przeczytać tutaj: http://www.techit.pl/MoimZdaniem/View.aspx?3923.problemy+z+bgp+tym+razem+winna+afryka

 

Czytaj całość...
Zmiana numeru konta bankowego!!! Drukuj
Napisał Mikołaj   
wtorek, 28 kwietnia 2009

UWAGA!!! Zmiana numeru konta bankowego. Od 1 maja 2009 wprowadzamy System Wirtualnych Rachunków Kontrahenckich, usługę oferowaną przez bank PKO BP. Na fakturach za miesiąc maj i następnych będzie drukowany Państwa indywidualny numer rachunku bankowego przeznaczony do wpłat. Wszystkie wpłaty będą jednoznacznie identyfikowane na podstawie tego numeru.

 

Czytaj całość...
Zmieniamy dostawców! Drukuj
Napisał Mikołaj   
poniedziałek, 23 marca 2009
Z powodu dynamicznego wzrostu zapotrzebowania na nasze usługi, w drugiej połowie zeszłego roku, dotychczas używane przez nas łącza zaczęły okazywać się niewystarczające. W listopadzie zeszłego roku zastąpiliśmy łącze z TP S.A. nowym w pełni symetrycznym łączem z innego źródła. 
Czytaj całość...
<< Start < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna > Ostatnia >>

Wyniki 19 - 27 z 56
2003 - 2007 Trans-Net. All rights reserved.
design by ::: MG :::
sad.gif